Pages

Kerdilnyer diri nii!!

tgk tajok wa..haishh perasan kerdil,padahal tggi menggalh *x penah ukur pon ngn galah.sob3
da siap keja,leh la mengedix jap..wahaha..usha2 la blog2 manusia ni..haishh kagomm nengokk bermacm2 adoo..*bkn iklan astro,maap ye
aku nk wat cm 2,,sedeyyyyyy sebb ntah bile leh wat..ni pon sebb nk membebel sorng2 kan..hentam je tulis kat snii..tgk header mak,xpyh tgk la,sbb aku pon malu nk tgk..*gelak sopan ye adek2


pic pon x taw ape motip,blasah je..mak suke,mak letak la..

aku x taw nk buat header,tp aku kesah ape..kate untuk syiokkan diri sendiri..harus abaikan sume ituu..muahahahha*cam sengal je aku rase hr ni
nk tggu lunch kate ko,harus la sempt meluangkan mase y berpaedah kat sini,bos dok usha2 dr dlm, kagom tgk aku x benti2 taip pc..*muke harus la tensionnnn menaip pc(cm siot je!!)haha

aku da x leh bernaps,kena kua lunch skang..cantek!!bos da kua*muke harus senyumm lebar,doa dalm ati bos x masok* agak kuang adab di situ..muahahah

ok uoll,wa caw dulu!!
salam=P

0 comments:

Post a Comment