Pages

ape pon x bleh~

aiii blog ku,ai kat blog je lg..sob3
ari ni mud wa cam hepi2 je *senyum harus malu2..esok kan cuti,haruslah bergumbira ,bos plak pg2 lg da kuar*doa cm besa,agr bos x masokk..thap kehepian x dapt di bendung lg,tros mengedix2 depn lappy..xtaw nk wat pe,haruslah dtg kesini*ko bz pon,menggetik jgk ke sini,haishh


aku xde ape motip nk cite,tp aku nk wat cite jgak*da ade blog,mak haruslah membebel uolls,bru lengkap hari2ku..
korang2 ni kalo bekpes,minom susu x*gasak ko,layn je mak cite ye nokss..ok la,xkesah la bekpes ke hape,mlm sebelom tdo ke..asalkan minom la..aku serios x leh trima ok,,dlu time bby comel gebuss ok la kan,tp skang x dapt den nk nolong..

yg sebenrnyer aku nk cite ari 2 kua ngn bf wa @mysyg(MS)*poyo ko kan,org nk wat shortfrm,ko pon gedik nk wat,fedulikkkan.. p jejlan kat TS kot*tgk,byk mkn semot kot aku ni


MS: awk skang da kena start minom susu tau*malu tau aku nk taip ni.muahaha
perempuan ayu:??*perlu ker,dlm ati je ok
MS: ari tue,lctrer sy gtau perempuan kena minom susu dr ank dra lg patotnyer..
perempuan ayu: nape lak,ramai je x minom*harus wat muke comel gitu(muntah)
MS: kena la,sebb nant time pregnant baby serap kalsium ibu die,kalo awk x cukup klsium ,tue yg nnt skit pinggang la,hape la..*ckp da ala2 dokt,walaupon*
perempuan ayu: ala,kena yek,nk awk watkan*geli x.aku lg la,muahaha*
MS: boleh jer,tp da bersame nnt tau,skang awk kena wat sendri.kena minom ari2 tau (alolo,suweettt x,suweettt x??haha)
perempuan ayu: *nk minom susu ape la,F&N pon susu gak,lantak ko la*dlm ati yer ni,mampos aku nk ckp cmni..muahaha




tiap2 hr okehh MS tye da minom susu ke blom,tensyionnn mak ok,dulu time blaja ade la jgk minom,2 pon sebulan 2 3 kali je kot,ok la kan dr xde lansungg,,muahahaa...skang ni die da start tye balik,kdg2 aku ckp je dah,walauponn haremm xde*kire tipu sunat xpe kan..,

bagi yg minom susu tue,bagos la kan..menyihatkan badan,tambh kalsium,xde la kejap2 sakit je..untuk mase depn anda jugak,ecececeh*syabass bete*






tp agak2 ko xnk idop lame,ko minom la susu ni..kompemm jaln tros


sebelom mak bukak cite len,mak caw la dulu ye nokkss,nk p solat bagai..*padahal jap lg dtg balik,muahaha*


salam=P

0 comments:

Post a Comment