Pages

Cuak~

aiii uolls..ape mcm hari ni,ade baek kah??
aku hari ni free ckit*ade je keja,maleh nk wat,muahaha..da kate maleh nk wat keja,aku godek2 la kat blog nie,konon2 nk cri ape yg patot kasi cntek2 ckit ma,nk jgk bg meriah cm blog2 korang sume*mud gedix ckit hr nie..

first skali aku p usha2 kat bhgn template*bajet tau ni,walaupon harem..dgn penoh semangt dan ketekunan,mak pi la  google kat  mane2 y free 2 kan*harusla free,mak x mampu y byr2 nie..tgn pon gatay2 pi download habeh sume*cam x keja ko ni kan,pitam*

dah siap edit,aku pon preview la tgk,cuak aku okehh,blog aku da berubah wajah*gojes ok la kan,ni aku tgk,sume da ilang,huwargghhh* sebek la aku da save y awl2 2 kan, kalo x bertambh2 la keja aku nk wat blog len,untuk mak luah perasaan mak nie..waa da maleh nk edit hape2 skang ni,hadap je  la ape y ade*perasan ramai je org usha blog ko,ade mak kesahh,,muahahaa*


aku byk jugk benda nk cite ni,tp maleh nk taip,muahahah*ko ape yg rajin,sentap*
jap lg aku dtg balik,kalo x bz,,muahhaha*bz ke, x ke,ko sempat je*


assalamualaikun=P


0 comments:

Post a Comment