Pages

Best Ker??

bertemu kembali uolls*da x lemau,tp keja x siap2 lg,huh!

hari ni wa  nk bebel*bebel ke?gasak la..pasal "korang rase best ke ade kapel henshemmm /jelita* seangktn dgnyer" tp yg korng ni besa2 je,xde hot mane pon mcm mak ni la T_T..

jgn ckp x best,aku tau mulut korang je ckp xde rase hape2..tp dalam hati 'beshh broo,beshh broo'..aku honstly rase bestt la wehh, korang x kembang ke*yg da sedia kembang,lg kmbag la for sure,muahaha..bile ade manusyia2 yg slalu berkate2..

    'hensemm siot bf ko,kalo aku da bngge da ...'

    'beruntung A*bkn name sebnr..dapt awekk cun giler babas..'

    'kimsalam kat bf ko,,muke die cam artis k-pop lahhh..'*k-pop ade je yg  x encem  kan,fedulikk

korang bygkan la*jgn hover,ckit2 sudah* bile korang keluar dating, berpimpn tgn*jgn pegang2,jgn rapt2*, berganding bahu,ade ke??yg jaln kenkang *cth sje,jgn terasa* tibe2 leh jln ala2 model gitu,catwalk bagai..bangga kembg2 hdong la kan, "bf aku cm model,ko adoo??"



aku x yah kapel pon xpe la..jumpe pon da pitamm..auwwwwww


mak spechlesss..nmpk sgt gedix bnorrr,fedulikk..


TAPI!!! best ke kalo korang dgr byk sore2 sumbang,geng2 mulut muaka citer2 pasal korang..

'bf die gile ensemm..mst nk wat die stok geli2 jer tue..'

'aku rase la B *bkn name sebr* tu pakai ubt guna2 la,kalo x xkan dapt bf ensem cam
tu.."

'tgk, x sampai sebulan kapel da clash..gf die kan cun,ramai la org dok usha2...'


haisshh..korang x sentap ker??belom dgr lg org ckp cmni..

'agak2 bomoh mane die jumpe yer..mak pon nk try jgk..ngt mak x tau la tu..muke da la cam jambam,perangai hudohh ya amat...'

bukan saje SENTAP!!tp rase nk tembak mati jer org2 ni kan..

mati ko sane,dasar mulut longkang!!*patot cantekk ke org pegang pistol nie,,kompius mak,,muahaah*


tp y penting sebenarnya,niat korang..aku jgk kot,muahha..best ke,x best ker..tue hak masing2,kecantikan luaran x kekal mane hanye pinjam dunia ..bile DIE nak ambil balik,xde sape dapt menidakkan..
kalo dapt yg encem/cun melecun tetibe kena simbah asid*ni je aku piki time ni,ko akan ikhlas lg ke terima??*minx2 dijaohkan,kalo niat korang dr awl memng ikhlas,aku rase xde masalh,kalo sebaliknyer???aku mals nk ckp*lu piki la sendiri*

lagi satu,mulot2 org kite memng x leh nk tutp..kite xwat salh pon org dh mengata..kite wat ape tah lg kan..ni sume hanye pandangn aku jer..nk trima x nk,lu punyer pasal la,ade wa kesahh*hover disitu,muahahah*

bagos aku nie,kerja menimbomm..tp gedixx2 lg kat sini..makk xnk ot!!!
waa caw dulu ye uolls...*bos x masok2 opis lg,yes!!!



assalamualaikum=P

0 comments:

Post a Comment