Pages

Dalam dilema=(

aii blogku!ai kat blog je,manusyia blom tentu bce,muahaha*mud ari ni sedkit layu,tp gelak tetap syaitoonn
mak ngah tension ni uoll(muke kerut2 harusla)..begini ceritenyer,pada zaman dahulu ade seorang puteri yg cun lg melecun..melalot lagi*pang kuat ckit bg sedr


aku nk cite ni,sape xnk tau..ade mak kesah,blog mak kan suke ati mak la*auwww,agk poyoss yer disitu
aku baru masok umah sewa,x sampai semiggu pon lg. konon2nyer nk dekt ngn tempt kerja la kan,xpe la cri je la umah sewa,mklumlah umah wa kan nun di desa sane*taip sambil usha2 bos takot kantoi*
eh silap,sewa bilik je weyh..mak x mmpu lg nk sewa umah..kate bru abeh blaje harusla begitu*makbapak ko org kaye len la*


aku pendek kan cite je la*padahal dr td syok sndri je taip*..
aku kongsi ngan sorng budak ni,abeh blaje jgak la cam aku..kirenye satu umah 2 org..umah fully furnshed,sume ade la..600 ratus sebln,300 sorng la cam2..ok la kan,mak xnk la share reramai,kang mcm2 peel lak kan,mak jgk yg tensyionnnnn*muke seposen okehh*




agak2 kat mesia ade lg ke dok umah cmni *insap okk

tp yg aku xleh bla tue,x mcm dok 2 org kot..boleh plak angkut mak die skali,2 ok lg la..ni tiap2 malm ngan tunang die skali dok lepak kat umah,ko pehal..*die mai da,die mai da*
agak2 la weh,aku pon byr sewa gak..tensi mak ok,kalo cm2 ko xyah la gedixx nk offer org menyewa skali..pans je mak uoll.aku ni senyum je la mampu,ko mampu ker noksss??*angkat2 kening nk cri gadoh*

ish!!aku da la bnyk kerja ni,tender nk submit jap lg,ahh fedulikk ape aku,nk bebel jgak*harusla segmen luahan ati dulu*
aku ade lg nk bebel ni,tp jap lg ye blogku*bos da usha2,konpius aku wat keja ke hape,muahaha*

salam=p





0 comments:

Post a Comment