Pages

ini utk siapa~

salammualaykum..fuhh,berhabuk blog aku. lame x dtg singgah T______T.

aku masih lg mnjalani rutin seprti biasa. berada di opis menyiapkan kerja.serius bosan! tp suka ke x,bosan ke x kena lalui jugak.bila da makin dewasa, kehndak sntiasa berubah. inilah kehidupan. manusia x pernah puas. sentiasa bersikap tamak..berkejar2 mencri duniawi,tp hakikatnye akhirat y kekal abadi. cukup!bila lame x membebel ,segala hperbola,metfora dirojakakn bersama..smpai aku sendri pon x mengerti,boleh??

tak semua kta impikan akan jadi milik kita. kau cantik,tapi hidop x tenang.sentiasa ade perasaan busuk dalam diri. kau kaya, tapi  kurang kasih syg.sibuk mengejar harta tp lupa harta yg sebenar. kau pandai.tp famly susah. x dapt nk blaja tinggi.zaman dulu mungkin.skang kalau pandai,mcm2 tajaan dapat. dan begitu la sebaliknya..lumrah kehidupan.Tuhan Maha Adil..

hadapi lah segala kesusahan dengan tenang. jgn mempesoalkan. itu yg akan membuatkan kita menghargai setiap kehidupan kita dgn sebek2nya ;p
selagi berada di lndasan yg betol,mohon pada yg SATU..insyaAllah berkat hendaknya

*title xde kaitan langsung, kerja aku bayk lg x siap,otak aku da jemmm!  bai!

0 comments:

Post a Comment